torsdag den 13. december 2012

Lysestager i selvtørrende ler

Da jeg så By Baks fine lysestager her, gik jeg selv straks i gang med at lave nogle. Det er lige min stil, og min mors og svigermors. Så det var jo en perfekt anledning til at lave lidt julegaver.
Jeg har derfor lavet 6 lysestager, efter By Baks fine beskrivelse, men jeg har så valgt at lave dem til fyrfadslys frem for til lange lys, da min mor kun bruger fyrfadslys :-)

Jeg tillod mig lige at prøve lysestagerne først, for fotograferingens skyld ;-)

8 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig blog du har dig!!
    De er super skønne de lysestager, har ikke selv givet mig i kast men nyder billeder hos Jer andre.
    God jul

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg rigtig glad for du synes om min blog. Den er jo stadig ret ny, så jeg skal lige lære det ordenligt at kende :-)
      Og tak for komplimentet om lysestagerne!
      Rigtig god jul til dig også!

      Slet
  2. Hvor er de bare fine - men også lidt rå på samme tid (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja, de er faktisk lidt rå, samtidig med de er feminine :-)

      Slet
  3. De er super skønne!
    God jul til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      Også rigtig god jul til dig:-)

      Slet
  4. Hvor er de blevet fine.
    Måske jeg også skulle kaste mig ud i sådan et projekt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-) Jeg har også helt lyst til at lave flere ;-)

      Slet