lørdag den 9. juni 2012

23

Ja, det er så gammel, jeg er nu. Jeg havde fødselsdag i går (vejret var ikke min skyld, jeg er først født klokken 20.45;-)). Vi havde en rigtig hyggelig dag med tur til Randers Regnskov, og om aftenen fik vi en family box fra Jensens bøfhus.
Jeg er så heldig at have en sød kæreste, der elsker at forkæle mig, så jeg fik en MacBook air 13,3, noget jeg har ønsket mig lææææænge! Og Gud hvor er det en lækker sag! Kan slet ikke forstå hvorfor jeg ikke har fået sådan en før;-)
Og så fik jeg Apple tv af Jonathan. Det er altså bare smart! Jeg får besøg af en veninde i aften til sushi og film, og tænk, så kan vi bare lige tænde fjernsynet og leje en film fra sofaen! Og Jonathan er også stor fan. Han har teletubbies til at ligge på iPaden, og nu kan vi med et enkelt klik få det på fjernsynet.
Jeg fik for et par uger siden en flot, rød ny cykel med hjelm og cykelstol af min far, så jeg regnede ikke med at få noget af ham, men han havde købt et gavekort i HM til mig, så jeg nåede lige ned og købe et par nye bukser, bikini og en kjole i går, inden butikkerne lukkede:-)
Jeg ved allerede at jeg får billetter til Grøn koncert af mine svigerforældre, og nøøøøøj jeg glæder mig! Jeg elsker Nephew! Og de kommer! Faktisk var det under En Nephew koncert at Casper og jeg kyssede første gang ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar