onsdag den 28. november 2012

Forkælelse midt i julegaveræset

Jeg har valgt at hækle en lille ting til mig selv, her midt i alt hækleriet og syningen der forhåbentlig skal blive til julegaver til venner og familie.
Jeg er i gang med et halsrør, ja faktisk er det et tørklæde efter Lutter Idyls opskrift, som du kan finde her http://lutteridyl.blogspot.dk/2011/12/opskrift-pa-hklet-halsrr-til-mnd.html. Ja hun skriver jo godtnok det er et maskulint halsrør. Men jeg har valgt at hækle det i meget piget farver, så tror jeg nok det går:-)
Jeg har også hæklet et i mørkegråt med hvid kant til min bror, og er i gang med et i mørkegrønt og et i mørkeblåt til henholdsvis min far og min kæreste. Dem kan I få at se, når jeg er helt færdige med alle. Indtil da, må I nøjedes med dette billed af mit ufærdige halsrøret til mig selv ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar