søndag den 25. november 2012

Siden sidst

Ja, så gik der endnu en gang lang tid mellem indlæggene.
Jeg er ved at skrive en stor opgave for tiden, den skal afleveres på fredag, så lige nu fylder den.
Og så synes jeg det er ret svært at få tiden til at slå til, med skole, lektier, min dreng, kærestetid, træning, husligepligter og så selvfølgelig tid ved hæklenålen.

Men for 2 uger siden, hev vi en weekend ud af kalenderen og tog på kærestetur til Berlin! Det var en hel fantastisk tur, og vi er begge stadig fyldt med overskud!

Jeg har været ved at sy tæpper på det sidste, som skal bruges til julegaver, et til svigermor og et til min far.


Ja, I må undskylde den dårlige kvalitet på det første billede, men det er ikke nemt at tage ordenlige billeder her i mørket!
Jeg håber de bliver glade for dem :-)

1 kommentar: