onsdag den 29. maj 2013

Så har I mig tilbage

Ja, så gik der pludselig over 2 måneder. Det må I virkelig undskylde. Først var der en påskeferie, hvor jeg ikke havde mulighed for at komme til min blog, da jeg var travlt beskæftiget i Nordjylland, uden internet. 
Så skulle jeg skrive eksamensopgaver i psykologi og pædagogik i et par uger. Derefter kom en uge med fester, ren familie nydelse og afslapning. I starten af maj fik jeg læseferien, og skulle her den 23. maj til den sidste eksamen i år. Så nu har jeg sommerferie, og er tilbage til bloggen. Ofte er stilhed på bloggen jo et tegn på travlhed i det virkelige liv :-)

Jeg startede ferien med at sy et par bukser til Jonathan, med matchende savlesmæk. De er syet efter Chris-mønsteret fra Stof200, men det er faktisk første gang jeg er tilfreds med resultatet. Denne gang har jeg rettet det til. Har taget 2,4 cm ind i hver side i livet, det har gjort en kæmpe forskel, og synes nu de er super fede. 


Og her er modellen i hagesmæk og bukser :-)

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbage :-9 Nogle gange er der bare brug for fuld opmærksomhed IRL. Hvor er det et skønt sæt! Jeg er helt vild med stoffet :-)
    Kh Line

    SvarSlet